Az elmúlt évek tapasztalata, hogy hazánkban az enduró jellegű motorkerékpároknak jelentős a rajongótábora, amely egyrészről az utak állapotával, másrészről a kényelmes üléshelyzettel is magyarázható. Ha a mai eladási statisztikákat vesszük szemügyre, akkor nyilvánvalóvá válik, hogy a hosszabb rugóúttal rendelkező járművek népszerűségét csak a robogók múlják felül.
A Honda remek modellpalettával rendelkezik a 600 köbcentimétert meghaladó kategóriában ezen a piacon. Az új CRF250L ezt a kínálatot bővíti lefelé, azoknak nyújtva használható alternatívát, akik a városi ingázáson kívül esetleg könnyed hétvégi terepezésre is használnák motorkerékpárjukat.
A motor várható piaci fogadtatását pozitívan befolyásolja, és a leendő értékesítést megkönnyíti, hogy a kevés számú konkurens modell ára jelentősen meghaladja a CRF250L 1.220.000 forintos, már regisztrációs adóval együtt értendő bruttó kiskereskedelmi árát. Akit érdekel a negyedliteres újdonság, annak tehát itt az első alkalom, hogy testközelből is megismerkedjen vele!
Minden kedves érdeklődőt szeretettel várnak a Honda Márkakereskedésekben pénteken 18.00, míg szombaton 17.00 óráig!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ez jó kis gépnek tűnik és amellett,hogy lényegesen olcsóbb a konkurenciánál a hondától szokatlan módon nem teszkós alktrászekből áll.Pl.végre alu lengővillát látok.