|
BMW G650GS
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Egyhengeres DOHC benzinmotor elektronikus benzinbefecskendezéssel
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
652
|
Furat x löket (mm)
|
100×83
|
Sűrítési viszony
|
11,5:1
|
Keverékképzés
|
BMS-C II.
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
35/48/6500
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
60/5000
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
körmös kapcsolású ötfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
lánc
|
Felépítés
|
|
Váz típusa
|
acél hídváz
|
Futómű elöl
|
teleszkóp-pár, rugóút 170 mm
|
Futómű hátul
|
állítható előfeszítésű központi rugóstag, rugóút 165 mm
|
Első fék
|
300 mm átmérőjű tárcsa (opciós, kikapcsolható ABS)
|
Hátsó fék
|
240 mm átmérőjű tárcsa (opciós, kikapcsolható ABS)
|
Gumiabroncs elöl
|
110/80-19
|
Gumiabroncs hátul
|
140/80-17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség (mm)
|
2165/920
|
Tengelytáv (mm)
|
1477
|
Utánfutás/villaszög (mm/fok)
|
113/61,9
|
Ülésmagasság (mm)
|
780 (opciós alacsony ülés:750, opciós magas ülés: 820)
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
14
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
192 |
Megengedett össztömeg (kg)
|
380
|
Menetadatok
|
|
Végsebesség (km/h)
|
170
|
Gyorsulás 0-100 km/h (mp.) | 5,7 |
Fogyasztás 90/120 km/h (l/100km)
|
3,2/4,3
|
Ár (forint, 2011. május)
|
2.268.000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Mások azt írták, hogy ez az új változat szépen megy 2500 alatt is – nektek mi a tapasztalatotok? Mert a szövegből nekem az jön le, hogy nem igazán. Mert akkor meg egy az egyben ugyanúgy viselkedik, mint az én 2004-es Scarverem, 2500 alatt jobb nem próbálkozni nála, esetleg első-második fokozatban, finoman, mert határozottan visszaszól érte. Utána pedig ahogy nő a fordulatszám, fokozatosan lehet ráhúzni – 3500 környékén már bármit, bármikor.
Szóval akkor hogyan hangolták a Loncinnál ezt az új motort?
Pontosan ezért hasonlítottuk össze a “régi” F650GS-sel.
Gyakorlati különbség nincs a blokkok között, így valószínűleg semmi eltérés nincs a te motorod és az “új” G650GS viselkedése között (ami a motorkarakterisztikát illeti).
2500 alatt úgy lehet használni, hogy nagyon óvatosan bánsz a gázzal. Ha itt kicsit is többet húzol a kelleténél, jön az ütvefúró. 🙂
A BMW tetszik-nem tetszik presztizs márka és egy ilyen gépen azért nem szívesen látunk ilyen olcsójános megoldásokat.Ami persze nem gond egy teszkó gazdaságos árú motornál,de egy bömösnél elég kínos (egy Michelin csillagos étteremben se ennénk szívesen mirelit kaját).
Ettől persze még lehet jó kis pöfögő.
Tényleg elég Tescosnak néz ki ha nem is Lidlis ez a motor….de hát ennyi pénzér…
A 3,6-os fogyasztás nagyon jó bár csodálkozni nem tudok rajta…viszont az hogy autópálya tempó nem kényelmes vele nagyobb baj mint hogy Loncin blokkos nem Rotax…bár hallottam a Loncinról, nem tudom milyen lehet, de ha bele merik tenni akkor inkább nem vacakkínaizom le….csak nem rombolják le a megbízhatóságukat…
Na ez a másik bajom vele,az ára.Mert az meg nem teszkós.
Pl. a szintén nem az alacsony árképzéséről híres Yamaha az XT660R-t 1.9m alatt adja(sőt,akciósan találni 1.6m-ért is).
A Honda meg az XL700V-t vesztegeti 2m-ért.
Ez a bömös ilyen kiszerelésben 2.2m felett elég meredek.
Egy egyhengeresnél nyilván lesz vibráció. Noha magam a lehető legritkábban vetemedek autópályatempóra, azt kell mondjam, egy tavalyi székesfehérvártól bledig pályázás tapasztalatából, hogy ezen a távon kisebb gondom is nagyobb volt a vibrációnál (messze eltörpült a szélzaj mellett, ami viszont halvány lila gőzöm nincs, mekkora a GS-en…)
Az ára vitán felül túl sok. De ez akkora közhely, szerintem minden új motort irreális áron kínálnak.
“Na ez a másik bajom vele,az ára.Mert az meg nem teszkós.”
Hát nem…de gondolom ők olcsónak szánták, meg BMW szinten gondolták szerintem.
Szerintem klassz kis moci.
Nekem meg van egy GS650G Suzuki-m. Az majdnem ugyanilyen jó!!!
Megpiszkált 50-es robogók fogyasztanak ennyit 🙂
Csak nehogy a kínai (Loncin) motortulajok rákapjanak, hogy márpedig nekik BMW licenszes motorjuk van 🙂
Városban mennyire kezes?
Írtátok hogy az alacsony fordulatokat nem nagyon szereti.