A legkelendőbb nyolcadliteres robogó megjelenése óta a Honda PCX125. Hogy megőrizze előkelő helyét, a mérnökök 2018-ra ismét átdolgozták.
Elolvasom »Izgalmas Honda. Mivaaan? Pedig létezik: a Honda CB1000R Neo Sports Café jól néz ki, elvetemült módon megy és még kényelmes is. Imádtuk!
Elolvasom »Természetesen nem járműtörténeti innovációkra kell gondolni, de az RKF 125 a Keeway történetében mégis egy mérföldkőnek számít.
Elolvasom »A név maga legendává vált, de a Gold Wing felett bizony nagyon eljárt már az idő. A Honda számára létkérdés volt egy teljes körű megújulás.
Elolvasom »A Benelli BN125 furcsa szerzet. Jól bevált Keeway technikára adtak fel egy olaszos megjelenésű gúnyát. A végeredmény így olcsó és csinos lett.
Elolvasom »Nem igazán tud más labdába rúgni az olasz motorok különleges szépségével. Vajon egy mai MV Agusta annyira jó is, mint amilyen szép?
Elolvasom »Amennyiben a BMW egy motorra felírja a GS betűkombinációt, az azért bizonyos felelősséget von maga után. A G310GS vajon méltó lehet erre?
Elolvasom »A Keeway K-Light 125 megjelenésében szeretne hasonlítani a cruiser kategória "nagyjaira", közben jól bevált kínai technikára épül.
Elolvasom »Első ránézésre magamutogató önsanyargató ficsúrok játékszerének tűnik a Husqvarna Vitpilen 401, valójában pedig egy meglepően jó motor.
Elolvasom »A Gas Gas azt ígéri, hogy a legújabb endurója már gyári állapotában is megérett a kőkemény versenyekre. Kipróbáltuk, hiszünk nekik!
Elolvasom »