Régóta gondot okoz, hogy csak a hátsó kerék hajtott a motorkerékpárokon, azonban van megoldás, csak nem használjuk. Történelmi 2WD áttekintés.
Elolvasom »Milyen India egy nagyvárosában motorozni nap mint nap? Erre is választ kapunk, de kiderül az is, hogy mekkora kaland hazahozni onnan egy motort.
Elolvasom »Motoros túránk előbb ért véget, mint terveztük. Egy szegény csacsi meghalt, mi pedig hatalmasat buktunk. A nászút azért csak Bamakóig tartott!
Elolvasom »Egy motor, két ember, három hét: ennyi kell Marokkó alapos bejárásához. Most végre a teljes túrát végigélvezhetitek filmen is!
Elolvasom »A Nolan már sok évvel ezelőtt belevágott a beépített sisakkommunikációk fejlesztésébe. A friss N-Com rendszerek hatalmas szabadságot kínálnak.
Elolvasom »Halad tovább a Bamako Rally karavánja Dél felé. A mai részben lesz minden: sivatag, birkavágás, aknamező, no meg Mauritánia homokjára lépünk.
Elolvasom »A szélvédő és a nagy tank egyértelmű, ám van-e további eltérés egy átlagos terepgép és egy dakaros raligép között? Bizony van, nem is kevés!
Elolvasom »Eddig legfeljebb a hó nehezítette az utunkat, de azt kikerültük. A homokkal is megbirkózunk ebben a részben, de a sár bizony csúnyán rabul ejt!
Elolvasom »A második afrikai napon az Atlasz hegység hágóján vezetett az útvonal. Ott azonban elakadt a mezőny, így kerülnünk kellett. Ez mesésen sikerült!
Elolvasom »Bamakóba vezető nászutunk folytatása egy egészen döbbenetes élményekkel tarkított hajóút, amelyet Afrikába érve komoly kalandok követtek.
Elolvasom »