Mi a különbség egy krosszmotor és egy Dakar-gép között?

Technika
2015. január 26., hétfő - FeR1

A szélvédő és a nagy tank egyértelmű, ám van-e további eltérés egy átlagos terepgép és egy dakaros raligép között? Bizony van, nem is kevés!

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , ,

Előző bejegyzés

Motoros nászút Bamakóba: homok és sár fogságában

2015. január 24., szombat
Bamako "live"

Következő bejegyzés

Nászút motorral Bamakóba: a Ráktérítőn át irány Mauritánia

2015. január 27., kedd
Bamako "live"

Ezeket olvastad már?

Tartósteszt: Hogy teljesített eddig a Mitas Touring Force?

2020. november 18., szerda

A puding próbája az evés, a gumié pedig a válatozatos körülmények közötti használat. Vajon lehet az új ár/érték bajnok a Mitas sporttúra gumija?

Elolvasom »
Tartósteszt

A palackorrú csoda: MV Agusta Superveloce 800 (2020) teszt

2020. november 06., péntek

Megjelenésében klasszikus, műszakilag viszont egy ízig-vérig versenypályára született motor az új Superveloce 800. Úgyhogy ott is teszteltük!

Elolvasom »
Új motor teszt

BMW R 18 First Edition teszt: Egy igazi ikon születése

2020. október 27., kedd

A BMW klasszikus modelljei között ismét van cruiser. Az R 18 egészen elképesztően mellbevágóra sikeredett - érdemes alaposan megismerkedni vele!

Elolvasom »
Új motor teszt

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

2020. október 21., szerda

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Elolvasom »
Versenypálya teszt