Bemutatta a Kawasaki a következő évhez frissített motokrossz és enduro KX motorjait, a legkisebbtől a legnagyobbig.
Elolvasom »A motorpiac erősödés leginkább a közép- és kelet-európai országoknak köszönhető, de figyelmeztetnek, hogy jön még kutyára dér.
Elolvasom »A Yamaha Európában jegyeztette be az XSR GP nevet, ami valószínűleg egy különleges kiadású 900-as roadstert takart.
Elolvasom »Megjelent a rendkívül népszerű Nolan N87 utódja, az N80-8, ami már megkapta a márka bélésállító rendszerét.
Elolvasom »A sapanyol Urbet az elektromos motorkerékpárok piacán szállna be a buliba, legfőbb és igazából egyetlen ígéretük a nagy hatótáv.
Elolvasom »És a folyamat vége az, hogy az egyik oldalon kevés az alapanyag az ABS-jeladó gyártáshoz, a másikon hónapokat vársz egy motorra.
Elolvasom »A japán Trick Star tuningműhely agymenése, hogy építettek egy 100 lóerős, turbófeltöltős ZX-25R-t a Kawasaki negyedlitereséből.
Elolvasom »Azok a szerencsések, akik egy R1M-et tudhatnak a garázsukban, lehetőségük van a Paul Ricard versenypályán csiszolni a tudásuk.
Elolvasom »Az SRK 400-at egy belépőszintű motornak szánja a kínai Qianjiang és az európai piacot sem kímélik meg tőle.
Elolvasom »2023-tól a Ducati a MotoE versenysorozat hivatalos beszállítója. Az oda szánt gépek működőképes prototípusát mutatták meg.
Elolvasom »