Kaptunk egy kis betekintést, hogy várhatóan milyen is lesz az új NX, azaz a motor, amivel a Honda végül is várhatóan nem hozza vissza a Dominator nevet, hiszen az jelen pillanatban a Nortonhoz tartozik. Mégis, az egykori modellcsalád 21. századi átszivárogtatása érdekes. Az alábbi dizájn tervrajzok a Motorcycle.com szerkesztőségének asztalán landoltak és segítenek letisztázni a motor irányvonalait.
Először is fontos érdekesség, hogy bár legutóbb még csak 500-as NX-ről szólt a fáma, a képeken egy kisebb változat szerepel. Egy kis kutakodást követően úgy tűnik, hogy a motorblokk indiai kötődésű, 200 köbcentis. Az európai piacra pedig jöhet a félliteres változat. Nekünk amúgy is ott van a CRF300 Rally, hogy hasonlóan terepralis szerepet töltsön be.
Az ugyanis a tervrajzokról jól levehető, hogy az előzetes elképzelések, miszerint az új NX-szel a túraendurók off-roadosabbik végét fognák meg, helytállónak tűnnek. Bár a kézvédők nem tűnnek kifejezetten masszívnak, a tisztességesnek ható haspáncél és felhúzott kipufogók ígéretesnek látszanak.
Cimkék:
John McGuinness olyan szerződést írt alá a Honda Racing UK-vel, ami lehetővé teszi, hogy 50 évesen induljon a North West 200-on.
Elolvasom »6,33%-os THM-mel vár nyílt- és zártvégű lízingajánlatával a BMW, hogy haza vihess egy vágyott R18-at a 3asy Ride segítségével.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »