Az év első negyedében, tehát a januártól márciusig tartó időszakban összességében 8 százalékkal erősödött a minket érintő motorpiac. Bár az utóbbi évek a legtöbb piaci szereplőnek nem tettek jót, 2021-ben már kézzelfogható volt a szegmens magához térése, így ahhoz képest a további növekedés figyelemre méltó.
Számunkra kifejezetten érdekes, hogy a motopiac erősödése jelentős részben köszönhető nekünk is. Az elemzők szerint a közép- és kelet-európai régió nagyot lépett előre. Azaz Lengyelország, Litvánia, Szlovákia, Románia és Magyarország is.
Ez 341.869 boldog új tulajdonost jelent. Ugyanakkor a szakértők arra is figyelmeztetnek, hogy most még talán korai minden sarkon új motorkereskedést nyitni, hosszútávon ugyanis visszaesésre számítanak. Abból következtetnek erre, hogy a januári értékesítés kiugróan magas számai után gyengébb február és annál is lagymatagabb március következett. Ennek a folyamatnak pedig két dolog egészen biztosan nem tesz jót. Az akadozó ellátás mellett az is most fogja jobban éreztetni a hatását, hogy Oroszország megtámadta a szomszédos Ukrajnát.
Cimkék:
A Yamaha Európában jegyeztette be az XSR GP nevet, ami valószínűleg egy különleges kiadású 900-as roadstert takart.
Elolvasom »Bemutatta a Kawasaki a következő évhez frissített motokrossz és enduro KX motorjait, a legkisebbtől a legnagyobbig.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »