A Kawasaki bemutatta a 2023-as off-road felhozatalát. A legkisebbtől a legnagyobbig végigvették a KX modelleket, enduro és motokrossz kategóriát egyaránt, de nem mindegyik frissült látványosan. Az első ami jelentős változáson nem esett át, az a KX450, de végtére is egy olyan motorról beszélünk, ami hat győzelemhez segítette Jason Andersont a 2021-es AMA Supercross szériában.
A KX250 viszont erősebb lett. A szívószelepeken és a szívócsatornán módosítottak, ami miatt a dugattyúfejet is át kellett tervezni. Az alsó- és középtartomány forgatónyomatékának javítása érdekében a leömlőt hosszabbították meg. Ez a Kawasaki szerint hozzájárul a motor jobb kezelhetőségéhez. Emellett hosszabb első fokozatot és szélesebb kerekeket kapott. A versenyzői visszajelzések alapján állították újra az első villákat, majd ahhoz a hátsó rugóstagot.
A 110R 4-sebességes váltóval érkezik és automata tengelykapcsolóval, amivel a lefulladásokat igyekeznek megelőzni. A KX85 (mindkét variáns) folyadékhűtéses és a Kawasaki féle Uni-Trak felfüggesztést kapják. A KX65, a KX250X és a KX450X lényegében nem különböznek a 2022-es modellektől.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »