A Benelli megmutatta két frissített scrambler stílusú modelljét, az idei Leoncino 800-at és annak a Trail változatát, amelyek már a szalonokban is elérhetőek. Nem meglepő módon mind a két motor azonos alapokon nyugszik. A váz és a perifériák mellett a 754 köbcentis, soros kéthengeres, 76 lóerős blokk is megegyezik mind a két motoron.
A különbséget a lábak környékén kell keresni. Bár alapvetően ugyanaz a két, tölgyfa vastag, 50-es feje tetejére állított villa van alattuk, a Trail rugóútja 140 milliméter az alapváltozat 130 milliméteréhez képest. Ugyanúgy hátul is hosszabb löket jár, ott a 48 milliméter nyúlt 50-re.
A két változat a kerekeinek mérete sem egyezik meg. Az alapváltozatra 17-es, a Trailre 19-es első gumi kell, míg hátra keskenyebb, de magasabb, a 180/55-17-et váltja a 170/60-17-es kerék. Ráülés nélkül pedig a fényszóró fölött ülő kis platni, és a szimpla helyett, scrambleresen felhúzott dupla kipufogó árulkodik a kivitelről, amelynek Mackó szerint – hamarosan lesz teszt – bitang jó hangja van.
Cimkék:
Bemutatta a Kawasaki a következő évhez frissített motokrossz és enduro KX motorjait, a legkisebbtől a legnagyobbig.
Elolvasom »A modulrendszerű Arrow platformra épülő első modell lesz a Del Mar, amelyet a Harley-Davidson almárkája, a LiveWire mutat be.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »