Mintegy szolid 630 millió euró értékben cserélt gazdát a neves olasz motoros – és még néhány területen jelen lévő, mint kerékpározás és síelés – ruházatot gyártó élvonalbeli vállalat, a Dainese. A brandet az az amerikai Carlyle Group vásárolta fel, akikhez az AGV vagy a TCX is tartozik.
Komoly kérdés volt, hogy mi lesz a jövőben a márka alapító atyája, a nevet is adó Lino Dainese szerepe a jövőben a brand életében. A választ pedig ő maga erősítette meg az olasz Moto.it-nek adott interjújában, miszerint megtartja a részesedése egy bizonyos részét. Sőt, ahogy kezdetben a bőrnadrágjaik, majd bőrruháik esetében, úgy most is részt vesz a termékfejlesztésben.
A Dainese-ről 2015-ben vált le légzsákos ruházatokra szakosodó D-Air Lab. Lino itt megtartja többségi részesedését, míg a Carlyle Group megvásárolta a 25 százalékát az Investcorptól. Azaz a cég alapítóatyja a továbbiakban a márka légzsákos ruháin hagyja ott személyes keze nyomát.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »