Lassan, nagyon lassan, de alakul az aggregát és annak környezete. Ebben a részben meggyógyul a hengerfejes Daihatsu blokk és eldől a kuplung kérdése. Sőt, már körvonalazódik a kardánhajtás is!
Elolvasom »Az eddigi elméleti ismeretgyűjtés a harmadik részben már gyakorlatba fordul: jön a motor és a váltó beszerzése. Persze mindjárt némi problémával egyetemben.
Elolvasom »A második részben véglegesen eldől, hogy milyen autó blokkja alkossa majd a születendő jármű szívét. Persze nem könnyen, tehát a felhők már gyülekeznek...
Elolvasom »Mindig hatalmas örömmel számolunk be arról, ha honfitársaink valamilyen különlegességet alkotnak meg. Remek példa volt erre a dMZ is, amelynek szülőatyja, Pál Zoltán újabb vállalkozásba fogott. A jármű még készül, mi pedig elkezdünk egy hosszú sorozatot, amely végigvezeti az olvasókat a nehéz és rögös úton.
Elolvasom »Az olaszok fejlesztési iránya mindig is eltért a konkurenciától, azonban Rossi és Burgess kierőszakolta az alumínium vázat.
Elolvasom »A BMW a felfüggesztés új generációját mutatja be hamarosan, a DDC eddig motorokon soha nem látott technikát képvisel.
Elolvasom »A Kawasaki M3-nál jártunk, hogy megtekintsünk egy fékpadi mérést.
Elolvasom »A történet főszereplője a saját motorom, illetve az a mondás, miszerint a legjobb is lehet még jobb.
Elolvasom »Már korábban kiszivárgott, és a Honda megerősítette, hogy egy új váltót használ motoGP masináiban. Az újdonság technikai részletei ismeretlenek voltak. Eddig.
Elolvasom »Idén tavasszal elkezdett minket foglalkoztatni a bioetanollal való motorozás. Sok-sok kilométert tettünk meg E85-tel, és azt hiszem, eljutottunk a végső következtetésig. Rövidesen kiderül, megéri-e!
Elolvasom »Alapvető időszakos karbantartásokat otthon is elvégezhetünk kedvenc motorkerékpárunkon. Aki kedvet érez hozzá, annak igyekszünk segíteni.
Elolvasom »Nem forradalmi, nem is egyedülálló, mégis érdekes lehet: egy olasz cég többkerekű dönthető robogók gyártásába fog.
Elolvasom »