A Suzuki Samghajban bemutatta az új, félidomos GW250S-t, az új Inazuma szélvédett testvérét.
A motor alapja lényegében a kínai rendőrségi változattal azonos, leszámítva a megkülönböztető jelzést és a felszerelést tartalmazó dobozokat. Tudom, hogy kinézetről vitatkozni nem érdemes, de finoman megjegyzem, ez a gép valószínűleg nem fogja egy motorszépségversenyen a fődíjat elhozni.
Annál inkább a gyakorlatias vásárlókat szeretné elhódítani, akik nem a dizájnra és a műszaki csemegére mennek rá, sokkal inkább a hétköznapi használhatóságra és praktikumra. Nekik bizonyára sokat jelent majd az Inazumánál hatékonyabb szélvédelem, a negyedliteres kéthengeres blokk kedvező fogyasztása és a motor felhasználóbarát kezelhetősége.
A motort szintén Kínában gyártják, csakúgy, mint a meztelen GW250-est, de Európában is szándékoznak értékesíteni jó pár darabot, hiszen az A2 jogosítványkategóriának köszönhetően újból virágozni kezdett ez a méretosztály. Komoly – talán az egyetlen – ütőkártya lehet a kezében a Kawasaki Ninja 300-zal vagy a Honda CBR250R-rel szemben, ha a naked változathoz hasonlóan jól árazzák a terméket Suzukiék.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »