Svájcban és Németországban egyaránt megkezdődött egy új S1000R változat típus-jóváhagyási eljárása. Az ebben az folyamatban megjelent dokumentációról és az abból kinyerhető kevéske, de érdekes információról a Motorcycle.com számolt be. De, hogy egészen pontosan mit is takar ez? Azt, hogy megkapja az M-csomagot a négyhengeres bajor csupasz, azaz érkezik az M1000R.
Lássuk is a dokumentáció igazán érdekes részét: mivel ezek az iratok közel sem motorbemutatók, így leginkább a teljesítményadatról beszélhetünk. Ami a 165 lóerős alapváltozaténál jóval több. 13.750-nél 206,5 lóerő, míg nyomatéka 11.000-nél 112 Nm. Nice, ez hozzávetőlegesen a Ducati Streetfighter V4 szintje, ám attól leheletnyivel elmarad.
Abban többnyire nagy az egyetértés, a teljesítménynövekedést annak tulajdoníthatjuk, hogy az eddig hagyományosan működő sornégyes nakedhez is leszivárog az S1000RR ShiftCam változó szelepvezérlése. Ugyan a részletek még nem láttak napvilágot, de megelőlegezhetjük, hogy a BMW-nél némi tömegcsökkentés is jár az M-csomaggal. Talán az M1000RR karbon felnijeire, fejlesztett futóművére és fékeire számíthatunk még.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »