Kapott egy sor technikai és elektronikai újítást a 2023-as KTM 892 Adventure R. A motorral továbbra is az off-road motorozást komolyan vevőket szeretnék meggyőzni, maga a frissítés is ehhez mérhető. A megváltozott műanyag idomok, a tank és az ergonómiai fejlesztés is azt a célt szolgálja az osztrák gyártó szerint, hogy a motor valóban megállja a helyét ott, ahol az aszfalt már régen véget ért.
Nagyon is fontos különbséget lehet találni a futómű terén. Elől maradtak a WP XPLOR villák, de a hátsó traktus alatt a rugót 450 Rally szörnyeteggel elért tapasztalatok alapján az XACT-et XPLOR PDS-re cserélték. Szintúgy a terepvilágot szolgálja a magas első sárvédő, az alacsonyított plexi és a masszív blokkvédelem.
További látványos fejlődés az új navigációs programmal ellátott TFT kijelző. De legalább ennyire fontos az elektronikai csomag frissülése. A 2023-as Adventure R modellen új off-road ABS program található, de elérhető mellé a Rally üzemmód is, igaz, az már feláras extra. De van egy ötletes újítás a KTM-nek. A Demo Mode az első 1.500 kilométeren az összes menetprogramot elérhetővé teszi, így a felhasználó a tapasztalatai alapján tudja eldönteni, hogy az adott motorhoz neki szüksége van-e a fizetős bónusz programra.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »