A Kawasaki igazán közel lehet ahhoz, hogy belépjen az elektromos meghajtású motorok piacára. Erre utalhatott az a korábbi performansz, amikor a Suzuka 8 órás verseny hétvégéjének egyik programjaként felvonultatták a Z szériához közeli elektromos, és az idomozott hibrid prototípusaikat. De ezt erősíti meg a BMF (ami ez esetben nem a műszaki sulit, hanem a British Motorcyclist Federationt, azaz a Brit Motorkerékpáros Szövetséget jelenti) vonatkozó új információi.
A BMF szerint – akikre meg amúgy időnként érdemes hallgatni – a Kawasaki egészen hamar elő fog állni az elektromos példányokkal. Így, többes számban. Ugyanis rögtön két kivitelről is szólnak a híreik. Egy idomozott, valamint egy csupasz változatról, arról, amit Japánban is megmutathattak.
A két motor közös jellemzője lesz, hogy teljesítményüket 11 kilowattra prófétálják, azaz a jelenlegi 125-ös kategória kiváltására lesznek hivatottak. Ám érdekes adalék, hogy az E2-nek és E2-R-nek nevezett motorok csaknem kétszeres csúcsteljesítmény leadására is alkalmasak, azaz a következő lépcsőfogkban várható belőlük 30 lóerő körüli változat is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »