Mint az várható volt, a 2012-re alaposabban felfrissített R1 a következő modellévre gyakorlatilag változatlan marad. Illetve, hogy azért mégis csak legyen valami különbség, új színeket kap a japán csúcssportoló. A 998 köbcentiméteres szuperbike így is a kategória élén trónol, hiszen a tavalyi modellben bemutatott műszaki tartalom (úgy, mint például a kategória legfejlettebb multi-level kipörgésgátlója, a teljes mértékben állítható felfüggesztés, a dupla, 310 milliméteres féktárcsák elöl, a hatdugattyús féknyergek, a ride-by-wire fojtószelep-vezérlés és még egy rakás műszaki csemege), mind megtalálhatóak az új évjáratban is.
Hogy azért a 2013-as modellév se maradjon igazi durranás nélkül, a Yamaha elkészített egy limitált szériát YZF R1 WGP 50th Anniversary néven, amely nem más, mint egy spéci R1-es, amely a Yamaha első világbajnoki versenyen való részvételének ötvenedik évfordulójának tiszteleg. A különleges modell kizárólag egy, exkluzív színösszeállításban kerül a vevőkhöz, amely a Yamaha-Assen TT győztes MotoGP verzió mintájára készült, tankjának tetején pedig egy díszes plakett adja mindenki tudtául, hogy ez nem egy közönséges példány.
Minden egyes darabhoz jár egy hitelesítő törzskönyv, valamint a csodagép megvásárlásával jogot nyerhetünk a Yamaha legfontosabb vásárlóinak fenntartott VIP klubjának tagságára is, amely számos előnyt és csemegét biztosít folyamatosan tagjainak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »