Lassan könnyű lesz belekeveredni abba, hogy a Benellinél mi fog történni a nagyobbik TRK modellek körül. Az 502 és az 502X után a legutóbbi EICMA-n bemutatkozott a TRK800, ami a sikeres kisebbik modellel szemben nem annyira túraendurónak, inkább crossovernek hat, 19-es első kerék opcióval. Lesz, majd, ha egyszer megérkezik a szalonokba. De úgy tűnik, készül egy TRK702 is, ami már a hagyományosabb adventure szegmenst erősítheti.
A szabadalmi eljárásból származó tervrajzokon lévő motor nagy hasonlít a TRK800-ra, mégis akad ott néhány érdekes részlet. A felnik eleve küllősek, a bukócsövezés alap, a tank 23 liter benzin befogadására alkalmas, míg elől és hátul eleve beépített dashcamet találni.
Bár vannak, akik szerint a blokk is különbözik – egy 693 köbcentis Kawasaki származékra utalnak – de ezt nem tudjuk sem megerősíteni, sem megindokolni, hogy a QJ Motor a jelenlegi helyzetben ilyen döntést miért hozna. Az első korai prototípus bemutatására az idei EICMA-n számítunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »