Hamarosan elkészül a Triumph első elektromos motorja. Pontosabban annak első, igazán késznek tekinthető prototípus állapota. A TE-1 fejlesztésével nem maradt magára a brit gyártó. A Williams Advanced Engineering és a Warwicki Egyetem vastagon részt vesz a projektben, hogy egy különleges elektromos motort hozzanak létre.
Az első, igazán szemöldök emelő adat ígéret az, hogy a motor tömege mindössze 220 kiló lesz. Ezt a LiveWire két és fél mázsája vagy az EsseEsse9 282 kilója mellé érdemes oda tenni.
A Triumphtól származó információk szerint a TE-1 prototípust a tesztelés negyedik, végső fázisában július 12-én bemutatják a világnak. Ennek részeként minden fontos technikai információt nyilvánossá tesznek. Közötte az említett tömeget, a hatótávot vagy a töltés szükséges idejét is.

Cimkék:
A környezetvédelmi előírások miatt idén már nem tudtak szállítani Ninja 400-at és Z400-at, de a Kawasaki befrissítette.
Elolvasom »Az Euro5 kicsinálta a 900-as Aprilia Shiver és Dorsoduro modelleket, de a Zongshen segítségével, Gilera logó alatt új esélyt kap.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »