Egy kétkerekűbe V6-os, 197 lóerős blokkot építeni, pláne ha ez a vas egy teljesen burkolatlan, amolyan “őszinte” motorkerékpár, minimum merész elgondolás. Ki lesz, aki ki tudja majd használni a képességeit? Mi több: ki fog alá olyan futóművet tenni, hogy egyáltalán ki lehessen aknázni?
Két éve jelent meg az exluzív német kétkerekű a kiállításokon, majd nem sokkal később már blokkjának próbapados üzeméről számolhattunk be – érdemes ezt a hírt megnézni, a V6-os animációja is megtalálható benne videós formában. Az elmúlt időben a fejlesztés nem állt le: most közvetlenül a gyártás megkezdése előtti teszteknél, azoknak is a legvégén tartanak.
Ennek örömére maga a Horex cég összedobott egy kis videót, amelyen valós körülmények között, közúti próba során láthatjuk a bivalyerős és különleges nakedet. Nos kérem, így szól az ezerkettes V6-os, érdemes rátekerni a hangerőt!
A hír elején feltett költői kérdésre, miszerint ki fogja tudni meglovagolni a Horex V6-ot, azt hiszem ezúton jelentkeznék is… Legalábbis nagyon szeretném!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »