Igazán nem is számítottunk másra. A Bimota november végén mutatta be az új retró megjelenésű sportmotorját, a KB4-et, valamint annak lecsupaszított RC – Race Café – változatát. A szép fotók és az alapinformációk mellé megérkezett a japán árcédula, amiből már látjuk, hogy milyen mélyen kell majd a zsebébe nyúlnia annak, aki szeretne a motor boldog és büszke tulajdonosává válni. Elég mélyen, bár az is igaz, hogy ennyit sok más gyártónál is el lehet tapsolni.
A Tesi H2 mellé érkező KB4 szintúgy Kawasaki blokkot használ. De nem a kompresszorosat, hanem az 1000SX-ből érkező, hagyományosabbnak tekinthető sornégyest. Az 1043 köbcentis Ninja motor 142 lóerőt és 111 newtonméteres nyomatékot tud.
A végeredmény pedig természetesen egy a gyártó nevéhez méltóan különleges motor. A váz saját fejlesztés, a hűtőt egészen konkrétan a segédvázba, az ülés alá építették be, amihez látványos légbeömlők vezetik a levegőt. A motor tömege végül szárazon 187 kilogramm lett, elől és hátul felsőpolcos Öhlinseket pakoltak alá. Na mit gondolsz, mennyit kérnek egy ilyen konstrukcióért? Japánban 4.378.000 jent kell érte fizetni, ami azt jelenti, hogy 12-13 millió forintnál egészen biztosan nem lesz olcsóbb mire valaki nálunk hozzájut egyhez.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »