Ez mondjuk már sokkal inkább a hagyományos értelemben vett robogó. A nagytestvért, a bátran kísérletező anyamodellt, az X-ADV-et a DCT váltós NC erőforrásával, a motorkerékpáros vázával, láncos véghajtásával persze hogy könnyű volt jóra megcsinálni. Mackó atyánk is lelkesedett érte még 2017-ben. Ám most megérkezett a kisebbik királyfi. Nem a legkisebb, hanem a középső, ha a más piacokon elérhető 150-est is ide vesszük. Az ADV 350.
Na de mit is tud ez az ADV 350? Először is akad benne egy 330 köbcentis, egyhengeres blokk a maga 29 lóerejével, aminek kiaknázásához 7.500-ig kell azt forgatni, míg a 31.5 newtonméteres legnagyobb forgatónyomatékát 5.250-nél adja le. Ehhez egy klasszikus, robogós, automata CVT váltó kapcsolódik V-szíjas végáttétellel. Innen is látszik, hogy ez egy egészen másik játékos.
Az X-Advhez igencsak hasonlatos olasz dizájnt továbbörökítő Adv 350 11.7 literes tankja több mint 300 kilométeres hatótávot ígér. Az ülés alatti tárolórekesz 48 literes, a gyári sajtóanyag erre úgy hivatkozik, hogy kényelmesen elfér benne két teljes bukósisak.
Az elől fordított teleszkópok 125, a hátsó rugóstag 130 milliméteres rugóúttal rendelkezik. Ha ezek mellé odatesszük a 15 centis szabad hasmagasságot, akkor az sejlik ki, hogy a tereprobogó szóösszetételből inkább a második tag a hangsúlyos, a célközönséget a rossz utak körül élő ingázók jelenthetik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »