Még a nyár végén olvashattunk arról, hogy a Suzuki újra használatba veszi az Inazuma nevet, új modellt várhatunk. A korábbi pletykák most igazolást nyertek, a hétvégén megnyitott NEC brit motoros kiállításon a Suzuki bemutatatta a legújabb, a villámról elkeresztelt kétkerekűjét.
Akik a korábbi mega-naked retromotor visszatérését várták, csalódniuk kell, a nevet a Suzuki a korábban a pletykákban csak GSR250-ként avagy Baby-Kingként emlegetett gépre ragasztotta. Az új masina jóval inkább a takarékos, mindennapi életben jól használható kismotor, amellyel a dugókon villámként hasíthatunk át. A gépet egy 248 köbcentiméteres, kéthengeres, folyadékhűtéses erőforrás hajtja, megjelenésében a Suzuki B-King ihlette lámpatest, tank és mellső idomok, no meg a háromküllős öntött kerekek a meghatározók. A képek tanúsága szerint a gépsárkány acélcsövekből készült bölcsővázzal rendelkezik, a leömlők a blokk alatt egy viszonylag nagyméretű katalizátor előtt egyesülnek, így valószínűleg a kibocsátási normáknak való megfelelés nem jelent majd problémát.
Sajnos egyelőre részletesebb technikai információk nem láttak napvilágot. A korábban a távol-keleten GW250 jelzéssel bemutatott gép érkezését 2012 őszére várhatjuk, a motor árát a Suzuki brit képviselete szerint a Honda CBR250R alá próbálják „belőni”.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Bocsi hogy így beleugatok, nagy nehezen végignyálaztam a teszteket mert emlékeztem mintha lett volna valami a 250-es Kawáról. Keresőben sajna nem bírtam kikeresni.
Szóval, kicsit összezuhant a Tini Ninja színre lép oldal.
Lehetne javítani?
Sajna a régi cikkek csak a régi nézetben élvezhetők, de az meg nem jön be automatikusan.
Itt a Ninnya 250 teszt.
Mi ez a szörnyűség? Mint valami szerencsétlen kínai sufnitákolmány. Hogy engedhették ezt gyártásba? Talán egy kecsesebb sárvédővel meg elmenne szódával, de így…
Azt kell mondjam osztom zöldi kolléga véleményét.
Pedig a suzuki is tudott pofás ás igényes 250-es naked gépeket már 15-20 éve is(Bandit,Goose,stb)
Ízlésbeli kérdésről “vitáztok” csak, de arról meg nem érdemes. Szembetűnő, hogy …khm… nem az a bálkirálynő…
Egyébként itt van két nagyfelbontású kép, ha valakinek mégis. 🙂