Az a megtiszteltetés ért bennünket, hogy az első forgalomba helyezett Suzuki DL650, vagyis a friss V-Strom tesztpéldánya nálunk kezdheti meg kilométer-gyűjtögetését. Mivel néhány éve első saját “rendes” motorom ennek a típusnak az elődje volt, személyesen is nagyon megörültem a lehetőségnek.
A gépet éppen csak forgalomba helyezték a Full-Gas budaörsi úti szervizében, konkrétan 2, azaz kettő kilométerrel az órájában kaptuk meg. Így a holnapra amúgy is betervezett jó néhányszáz kilométeres túrán szép finoman be lesz járatva a hófehér szépség.
Az első benyomások alapján (ez csupán 13 kilométert jelent) egy nagyon finoman működő kis szerkezet tesztje következik, amelyet soron kívül, remélhetőleg még a héten olvashattok is. Elöljáróban annyit: egy több mint 150.000 kilométert futott elődjével is össze fogjuk tudni hasonlítani!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Az elődje nem tetszett.
Ez egész pofás lett
Kíváncsian várom a teszt végeredményét.
Az egyik legjobb ar/teljesitmeny aranyu motor a mai piacon. Kivancsi leszek a tesztre is, de foleg az osszehasonlitasra. Annyit megtennel, hogy roviden irsz arrol, milyen problemak merultek fel a 150ezer km alatt?
Jól látom az olajhűtő kikerült a veszélyes zónából?Barátomnak a legelső szériából való van,és remekül ketyeg.Nem is latinországban szerelték össze.
Na már 762-t mutat az óra… :-)))