A KTM hosszú évek óta rendszeresen hozza forgalomba a gyári, a Dakaron is használt versenymotor alapját. A 450 Rally Factory Replica paramétereiről hagyományosan kevesen tudunk. Az azonban biztos, hogy a 450-es SOHC egyhengeres megfelelően erős. Nem is hétvégi hobbi sárdagasztókat céloznak vele, hanem privát versenyzőket, akik aztán tereprali eseményekre viszik a gépek.
A váz egyedi, kifejezetten versenycélokra született fejlesztés, a tavalyival megegyező váltót a PANKL Racing Systems szállítja, de újrakonfigurált fokozatokkal. A kipufogót az Akrapovic viszi. Az elől 300, hátul 305 milliméteres rugóutat biztosító XACT PRO futóművet a WP, a fékeket a Brembo.
Ready to race az utolsó csavarig. De azoknak sem árt felkötni a gatyát, akik hozzá akarnak jutni egyhez, ugyanis a KTM nagyon limitált számban értékesíti a Rally Replica modelljeit. Idén 80 darabot szállítanak – ami például 5-tel több, mint 2018-ban – és hagyományosan a bejelentés után nem sokkal el is kapkodják őket. A motor ára 25.900 euró, ami durván 9 millió forintnak felel meg. Erre jön még rá az a lehetőség, hogy a KTM-nél szolgáltatási csomagokra is be lehet nevezni, amelyek akár a komplex szervizháttérig is kiterjedhetnek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »