A motorosok között nagyon sokan szeretik a felnyitható álló, vagy úgynevezett flip-up bukósisakokat. A magyarázat egyszerű: némi többlet tömegért cserébe akár egy tankolás, akár egy kis folyadékpótlás kivitelezhető a bukó levétele nélkül. A Nolan csoport régóta kínál fejvédőket ebben a szegmensben is – méghozzá többféle árkategóriában. Ezek közül az egyik legnépszerűbb értelemszerűen a kevesebb pénzből hazavihető, mondjuk hogy “belépő szintű” típus. Őt régen N90-nek hívták – többek között a hazai motoros rendőröknek is ez a rendszeresített fejvédője. Némi fejlesztéssel a második generáció megkapta az N90-2 nevet, majd az idén megjelent legújabb változat az N90-3 típusjelzést. Fontos tudni, hogy a 2021-es fejlesztés nem egy ráncfelvarrás: itt most egy minden porcikájában új fejvédőről beszélünk. Úgyhogy nézzük is meg videós formában és igen alaposan bemutatva: milyen is lett a Nolan N90-3.
Az eredmény tehát meglepően pozitív. Bár személy szerint egyáltalán nem vagyok a felnyitható bukósisakok rajongója: tudom magamról, hogy folyton a fejem felett levő állvédővel motoroznék. Annál pedig talán a saját crossoverem is jobb állvédő nélkül – mert annál legalább a plexit lecsukom. Na de nem a saját trehányságom a lényeg, hanem az N90-3. 🙂 Nem csak saját árszegmensében, hanem abszolút értelemben is meglepően jó volt a szellőzése – sőt, ez kimondottan tetszett! Hatalmas a látómezője is. És ami szintén nagyon lényeges: minden tekintetben megfelel a legújabb, bukósisakokkal kapcsolatos (ECE 22-06) biztonsági normának.
Mindehhez képest az ára egészen emészthető. Persze nem tizen-huszon-ezer forint, de alapszínekben alig lépi át a lélektani hat számjegyű határt. Ide kattintva látod az elérhető fényezéseket és azok árait is. Mivel pedig a Lexan héj nem fog elöregedni, a hazai forgalmazónál, az EuroMotorban akár egy plexi-, akár egy komplett bélés cseréje könnyen megoldható lesz a későbbiekben is. Vagyis a Nolan N90-3 nem csak valóban kitűnően használható és abszolút megfelelő tudású sisak, de hosszú távra is jó befektetés lehet.
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »