Nem sok illúziót hagy a tény, hogy a Moto Morini új túraenduróját, a 2019-es EICMA-n bemutatott prototípus leszármazottját Pekingben mutatták be a világnak. De nincs ebben semmi meglepő. A Zhongneng Vehicle Group még 2018-ban vásárolta meg a legendás márkát, a recept pedig bejáratott. Ázsia biztosítja a csilingelő dollárokat (jüanokat), a dizájnt olaszokra bízzák, az ázsiót és a bizalmat pedig neves beszállítókkal igyekeznek megalapozni. Az X-Cape 650 receptje is pontosan ez.
Az erő és az endorfin forrásául szolgáló blokk természetesen a lehető legolcsóbb, soros elrendezésű kéthengeres konstrukció. 649 köbcentiméternyi hengerűrtartalomhoz 60 lóerő társul 8.500-as fordulaton. 7.000-nél pedig 56 Nm forgatónyomatékot kapunk. Mehh – ahogy az önmagát még mindig belvárosi fiatalnak képzelő kertvárosi apuka mondaná.
Az első villákat a Marzocchi szállítja, amelyek nem állíthatóak. Nem úgy, mint a hátul a KYB gátló. Előre 298 milliméteres tárcsapárt kap, kétdugattyús Brembo nyergekkel. Hátra 235-ös méretet, amit egy magányos dugó igyekszik majd megállásra kényszeríteni. Az injektort és az ABS-t a Bosch szállítja. A kijelző 7″-os TFT, a fényszóró LED-es. Az igazán érdekes persze az ára lesz, kiváltképp mondjuk egy bevált, 650-es V-Stromhoz képest.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »