Az R változat után a KTM bemutatta a 2021-es 890 Duke modell alapkivitelét is, amely a 790-es szériát hivatott lecserélni most, hogy az Euro5 már végképp bejött az ajtón. Az új széria erősebb motort, még jobb vezethetőséget és ergonómiát ígér. Ezért pedig itthon 3.550.000.- jó magyar forintot kérnek.
Kezdjük is a legmókásabb résszel! Az új, 889 köbcentis, sorkettes blokk mintegy 115 lóerővel és 92 Nm-rel kecsegtet. Ez azt jelenti, hogy a 790-hez képest a ménes 10 lóval bővült, az R változat 121 lóerejétől és 99 newtonméterétől viszont valamelyest elmarad. Ehhez pedig 169 kilogrammos száraztömeg társul. Sounds fun!
A 790 Duke gyári abroncsaival nem mindenki volt elégedett, azok helyett már ContiRoadok kerülnek fel. A futómű természetesen WP APEX, aminek javítottak a hatékonyságán. A fékek fejlesztésében már a Brembo is részt vett, de az R változat Stylemáit előzetes információnk szerint nem kapja meg, vagy legalább nem teljes egészében. A Bosch féle IMU alapú kanyar-ABS-t, kipörgésgátlót és a többi finom elektronikát viszont igen. A pályaüzemmód, a gyorsváltó már feláras extrák.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »