Szóval a közelmúltban megállapodott a Triumph és a Bajaj, hogy létrehoznak közösen valamit. Minden ésszerű számítás szerint ennek 2021-ben kellett volna megtörténnie. De persze 2020 ebbe is beletenyerelt. Igen, a COVID-19-nek becézett vuhani dögvész. Nyilván. Mi más?
A megállapodás szerint Bajaj és a Triumph olyan modell kifejlesztésére vállalkozik, amelyeket egyfelől világszerte tudnak forgalmazni (tehát megfelelnek az Euro5 környezetvédelmi előírásainak is), azonban a jelenleg elérhető brit modelleknél kevesebbe kerülnek. Egészen pontosan az „affordable versions” kifejezést használták, azaz „megfizethetőbb változatok” érkeznek. Fontos szó ebből, hogy változatok, tehát jelenleg futó Triumph motorok pénztárcabarátabb változataira számíthatunk. A jelenlegi hírek szerint 2023-ban.

De milyen modellek érkezhetnek? A Triumph már tett egy lépést a belépőszintű szektor felé. Egészen konkrétan a Trident 660-ra gondolok, de a Tigerből is jött a 850-es kivitel. A Bajaj piaci tapasztalataival logikusnak tűnik, hogy a 3-400 köbcentis hengerűrtartalmat veszik célba. Adná magát egy négyszázas Bonneville, hiszen ikonikus darab, ráadásul jó alternatívát kínálna az indiai hipsztereknek a Royal Enfield Meteor 350-nel, valamint a Honda CB350 H’Ness-szel szemben. A piaci trendeket figyelembe véve hiba lenne kihagyni egy naked és egy túraenduró bevezetését. Azonban ha átmegyünk álmodozásba, akkor a ZX-25R sikerein felbuzdulva akár egy kicsi, de komoly Daytona is sokak szívét megdobogtatná.

Cimkék:
Sok éves hagyomány lett, hogy az újév első napját egy rövid, közös motorozással kezdjük. A 2021-es Évadnyitó azonban furcsa és különleges lesz.
Elolvasom »A gyülekezési korlátozások miatt kissé csonka és nehézkes módon, de a résztvevőknek köszönhetően parádésan zajlott a 2021-es Onroad.hu Évadnyitó gurulás.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »