A fene se gondolta volna, hogy ilyen pletykásak a japánok! A távoli ország hivatásos kiszivárogtatói a Young Machine magazin munkatársai, de úgy tűnik, hogy az AutoBy is remek kapcsolatokat épít. A Hondával feltétlenül. Ők voltak egyébként azok is, akik az 1100 Rebelt megszellőztették, aztán tessék, nemrég be is mutatkozott. Az újság szerint az Africa Twinben és a Rebelben dolgozó blokk köré ezúttal egy magas építésű, sportos túrázót álmodhat a gyártó. Ez lehet a Honda CB1100X, aminek hivatása az lenne, hogy az F900XR és a Tracer 900 elől halásszon el vásárlókat. És valahogy így nézne ki.
A kiszivárogtatott képek nagyon ígéretesek, de a Honda részéről egyelőre semmilyen jellegű megerősítés nem érkezett arról, hogy tényleg dolgoznak rajta. Na, de ki az, aki manapság őszintén hisz a véletlenekben? Az 1084 köbcentis, sorkettes, DCT kompatibilis blokk adott és vétek is lenne csupán két motorban felhasználni. A kép alapján a váz nem ismerős, az AT és a Rebel blokkja is más keretbe van foglalva, így ez egy teljesen új egység lehet.
A forma azonban nagyon is ismerősnek hat. A Honda római R&D központja a 2019-es EICMA-n mutatott be egy CB4X névre hallgató tanulmánymotort. A tervrajzokat akkor szabadalmaztatták Európában, de azokon még úgy állt a dolog, hogy a 650-es, sornégyes platform köré épül majd egy ilyen magas építésű sport-túrázó. Ha meg kell tenni tétjeinket, akkor azt mondom, ebből bizony lesz valami.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »