Az életbe lépő új környezetvédelmi normák arra késztették a Hondát, hogy a szükséges minimumon túl is frissítsék az NC750X modelljüket. A legutóbbi igazán komoly változások 2014-ben léptek életbe, amikor a blokk mintegy 75 köbcentiméternyi hengerűrtartalommal növekedett meg.
[do_widget id=text-10
Ekkora változás ezúttal nem történt a blokkban. De a szívó- és kipufogó oldal átdolgozásával így is erősödött a motor. Az eddigi lóerőszámok 4-gyel növekedtek meg, így már egy 58 tagú ménes áll a motoros rendelkezésére. Az A2 jogosítvánnyal kompatibilis verziók továbbra is elérhetőek, amit az ECU módosításával hangolnak a jogszabályokhoz. Továbbá ride-by-wire gázkart kap, a nyomatékgörbét pedig a középtartomány felé optimalizálták, miközben a legmagasabb elérhető fordulatszám is növkedett.
A ride-by-wire gázkar mellé a választható üzemmódok száma is növekedett. Az eddigi kettő helyett most már három beavatkozási mérték közül választhat a motor vezetője. Emellé a DCT-váltó finomságán is állítottak a visszajelzések alapján. A beérkezett információk alapján a küllem megújítása nem csak a szemnek szól, hanem az időjárás viszontagságai elől is jobban rejtik a motorost és plexiből is magasabbat kapott. Az ülésmagasság lejjebb került, a motor tömege pedig mintegy 6 kilogrammal csökkent. Előre új villákat, hátulra pedig új rugóstagot kapott, amely 33,5 milliméterrel lett rövidebb.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »