Ha minden jól megy, akkor ennek az írásnak a megjelenésekor már olvashatod/megnézheted a brutális didkókkal szerelt BMW R18 első magyarországi tesztjét. Elképesztő gép, még talán azoknak a szívét is megdobogtatja, akik alapvetően nem rajonganak a cruiser világért. Így van ezzel a jelen sorok írója is. Egy-két apróság mégis mintha hiányozna róla, ha valódi, használós motorként tekintünk rá. Ezt az apró kis lyukat hivatott betölteni a Classic Edition, amit felszereltek a legfontosabb kiegészítőkkel.
Alapjaiban természetesen minden ugyanaz, akárcsak a debütáló kiadásban. Az 1802 köbcentis királybokszer, a váz, de még a legendás előd, az R5-től kölcsönzött színséma is. A két legnagyobb változás a ballonos, 16-os első kerék és a klasszikus gyárit váltó Vance&Hines kipufogó.
Minden más le és felszerelhető elem, de a túrázás és a rendes, hosszútávú motorozás alapkellékei. Felkerült egy oldschool stílusú plexi, 15,5 literes oldaltáskák, kiegészítő lámpák és egy olyan pihentető lábtartó, ami már egy konkrét fellépő vasnak is beillene. A kivitel igazi különlegessége, hogy az alapmodellel ellentétben ehhez már kérhető tempomat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »