Heritage. Béemvéül azt jelenti, hogy a dizájn a múltból építkezik, de modern szemlélettel és pofátlanul jól néz ki. A gyártó ezen a fronton (is) erősít a következő évben. A cruiserek világába való visszatérést szolgáló R18 nagyot robbantott. De a klasszikusabb, vagy inkább mondjuk úgy, európaibb szemléletű nineT modellek sem maradnak érintetlenek. Bajszokat kivasalni, mert szem ismét nem marad szárazon!
A szigorodó környezetvédelmi normák miatt az eddig Euro4 kibocsátási normákat teljesítő blokkhoz is hozzányúltak. Az 1.170 köbcentis, levegő/olajos bokszer új hengerfejet kapott. Végeredményében nem túl jelentős, 1 lóerős teljesítményvesztést kell elkönyvelnünk, azaz 109 tagból álló ménest vonultat fel 7.250-es fordulaton. Valamint 116 Nm forgatónyomatékot kereken 6.000-nél.
Valamelyest változik az alapfelszereltség is. Az ABS Pro, a LED-es fények és irányjelzők innentől nem felárasak. És persze megjelenik néhány új tétel a választható extrák listáján. Több menetvezérlő program, komfort csomag és persze az Option 719 felszereltség más felnikkel, különleges fényezéssel, mart kiegészítőkkel. A változások a nineT Standard, Pure, Scrambler és Urban G/S kiviteleket érintik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »