Amíg a Föld kerek, mindig lesznek Gixerek! Valahogy így mondják, ugye? Na jó, lehet mégsem, de a Suzuki motorgyártással foglalkozó részlegének talán legikonikusabb egysége a sportmotor, annak is a fullos változata a GSX-R1000R.
Adja magát a lehetőség, hogy a vállalat háza táján ezzel a modellel ünnepeljenek. A Suzuki ugyanis egészen kereken 100 esztendős. Noha 1920 után még 32 évet kellett arra várni, hogy a japán gyártó belevesse magát a motorkerékpárok világába, azért mégiscsak szép szám ez.
Na de miben különbözik az évfordulós GSX-R1000R a szalonból alapesetben kitolható változattól? Még pengébb futóművet raktak alá? Fullos elektronikai csomaggal érkezik? Minden elképzelhető extrával megjósították? 619 lóerőre tuningolták a blokkot? Hát nem. Ezúttal egy szép, hagyományos, a MotoGP-ből is ismerős ezüst-kék fényezésre futotta. Igaz, az azért igencsak szép lett!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »