Ezen a héten már kellett azzal a felütéssel kezdenem a mondandóm, hogy van egy jó és egy rossz hírünk a Honda CBR600RR-rel kapcsolatban. Nagyon úgy tűnik, hogy most ugyanez a helyzet. Ugyanis az ázsiai közösségi médiában elkezdett terjedni egy kiszivárgott fotó a legkisebb Harley-Davidsonról, a 338R-ről. Ami egyébként meglepően igényesnek tűnik. Ugyanakkor érkezett mellé az információ is, hogy az európai és amerikai piactól várhatóan mégis távol tartják a kínai kooprodukcióban készülő vasat. Izé, motort.
Pedig Harley elképzelése korábban nem volt rossz. Fejlődést, új piacokat és egy új generációt céloztak meg. Ez lett volna a beszédes “More Roads” program, amit egy vezetőváltás után úgy vágtak a sarokba mint egy mérges egyéves a cumiját. Lett helyette “Hardwire” program, amely a konzervatív HD vásárlókat célozza. A belépőszintű 338R-t pedig megtartják Ázsiának, mert szép dolog a presztízs, de a pénz mégiscsak kell.
Pedig mennyire, hogy nem volt rossz elképzelés! A Benelli 302S-sel közös alapkon nyugvó roadster olyan vásárlói réteget fedhetett volna le, amelynek így egyáltalán nem kínálnak alternatívát. Dehát a presztizs. További fájdalmas hír, hogy ugyanezen elvek mentén minden valószínűség szerint a V2-es naked bike, a Bronx is a kukába került.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »