Kémfotó. Motorok esetében ez a szó egy üres fogalom lett, az esetek legtöbbjében csak egy új modell bevezetésének médiafogásait láthatjuk. A Triumph két legújabb üdvöskéje a Tiger 800 és Tiger 800 XC – egy korábbi, a kaliforniai hatóságokhoz benyújtott jóváhagyási kérelemből derültek ki a motorok nevei, valamint az, hogy tömegük körül-belül 200 kilogramm (akárcsak a közvetlen vetélytársé, a BMW F800GS-é).
A legújabb képek egy, a márkahívőknek szervezett 2011-es modell- és ruházati palettát bemutató eseményen készültek. A biztonsági emberek természetesen törölték az újdonságról készül képeket, azonban az alábbi kettőn átsiklott figyelmük. A következő – várhatóan semmitmondó – hivatalos videó október elején várható. Mindenesetre a figyelemfelkeltés ilyen hosszú elnyújtott formája már kezd unalmas lenni, a tényleges bemutatón már régi ismerősként köszönthetjük a masinát.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Elnézve az elejét ez terepen se fog szenvedni.
Belegondolva abba, milyen baromi jók a háromhengereseik, egész kívánatos motor kezd ez lenni!
Sziasztok,
előző motorom az “új” 1050-es Tiger volt…volt már (majdnem egy V4-esem), sor4, V2, sor3, boxer-em…(nem hagytam ki semmit?…) és a felsorolás megfelel az élvezeti faktornak is
Mindig is nyomatékból szerettem motorozni, ezért V2 hívő voltam, de a sor3 tényleg rendkívüli : alul mintha V motor lenne, alacsony fordulaton nagy nyomaték ébred, felül meg mintha sor4 lenne, olyan élénken pörög…szóval, tényleg jó kis konstrukció.
Hátránya/típushibája, hogy hidegen csipegeti az olajat, s aki ezt nem tudja/figyeli, annak előbb-utóbb kicsit csapágyas lesz a gépe, és a féke sem olyan remek, mint a blokkja… De amit viszont komoly konstrukciós hibának tartok: a hátső futóművet maximumra keményítve (!) is leült alattam (118kg), ha pedig csomag+asszonyka is ült mögöttem, akkor úgy néztünk ki, mint egy szárnyashajó – szinte elemelkedtünk az aszfalttól Remélhetőleg a 800-asokon ezeket már kiküszöbölték.
Nahát, most akkor az új Tiger megint túraendúró lesz?!