Ha minden a terv szerint halad, akkor idén júliustól kezdve a márkakereskedések elkezdik forgalmazni a Ténéré 700 tereprali hangulatot árasztó, extra felszereltségi szintjét, amelyet Rally Edition névre kereszteltek. Az alapmodellhez képest a különbséget a gyári extrák csomagja és a különleges fényezés jelentik.
És ha már a fényezés. Nem véletlen, ha ismerős a minta. Az ihletet az 1983-as Dakaron induló XT600-ak kék és sárga kombinációi adták. Olyan, amilyenekkel Jean-Cloude Olivier és Serge Bocou is rajthoz álltak.
A Rally Edition fontosabb extrái közé olyan dolgok tartoznak, mint a gyárinál könnyebb (és nyilván szebb hangú) Akrapovic kipufogó. Vagy éppen a 20mm-rel magasabb ülés és a 4mm vastag haspáncél.
Ezeken kívül LED-es irányjelzők, az off-road használathoz jobban illeszkedő markolatok és lábtartók tartoznak a Rally Editiönhöz. Továbbá egy alumínium hűtő védőelem és egy lézervágott láncvédő kerül a csomagba.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »