A 2019-es EICMA egyik nagyon figyelemre méltó újdonsága az volt, hogy az Italjet visszahozta a régi Dragster robogót a köztudatba. A modellt eredetileg 1998 és 2003 között gyártották, amely egyedülállóan függőcsapszeges kormányzást kapott és négy, illetve kétütemű erőforrással is kapható volt. Egy igazi különleges gyöngyszem, ami most visszatér az utakra.
És a recept alapvetően meg is maradt. A 20 lóerő körüli teljesítmény, a kormányzás, a lengőkaros, ISS rendszerű első futómű, a jó fékek (Brembo), a térhálós váz. Szóval aki különleges robogóra vágyik, annak nem kell tovább keresgélnie. Akinek viszont ez sem elég, azoknak lesz limitált széria is. Azaz volt.
Az Italjet 499 darabszámú limited edition robogót jelentett be és már mind el is kelt. Még a bemutató előtt. Műszaki értelemben a motor nem más, a bulit a fekete és arany fényezés adja. Az első 499 legyártott Dragster ilyen fényezést, na meg First Edition logót kapott, és úgy tudjuk, hogy már készen is vannak. Utángyártás ebből nem lesz. Így mindenki másnak maradnak a fikarcnyival sem kevésbé vagány piros/fehér, sárga/fehér és fekete/szürke kivitelek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »