Ez az ötletes csomagtartó nem spanyol viasz, még ha Spanyolországból is jön. Ha nagyon kritikus szemmel nézzük, ez is csak egy speciális oldaldoboz, aminek az elhelyezése eltér a szokásostól. Mindenesetre 20 perc alatt egy abszolút versenyorientált motort egy túrázásra alkalmasabb(?) géppé alakíthatunk át az oldalsó, integrált tárolókkal és a hátsó dobozzal. Persze egy Goldwing kényelmét nem kaphatjuk meg vele, de ha valaki ilyen stílusú masinával szeret motorozni, annak a kiegészítők valóban hasznosak lehetnek egy túra alkalmával. Ennek a praktikumnak azonban ára van, 1.200 eurót kóstál az üvegszálas műanyag idom – mindenesetre ez racionálisabb megoldás, mint utánfutót húzni egy sportmotor mögött.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
1200 Euró?
Gyanítom.Otthon simán lehet készíteni max 1 óra 5000 forint ráfordítással doboztartót…
+ a doboz. Abból azért érdemes valami normálisat venni, de még így is max 30000 péz…