A világ végérvényesen megváltozik 2069-re. Lehet, hogy az emberek munkáját házi robotok segítik majd, a Marson megalakul az első, tudósokból álló mikro kolónia, a villanyhajtású motorkerékpárokat pedig a modern önvezető rendszereken alapuló technológia teszi minden addiginál biztonságosabbá és sterilebbé. Egy maroknyi szenvedélyes motoros azonban még mindig javítgatni fogja a klasszikusokat, és vásárolja majd literszám a méregdrága hobbi benzint. De mik lesznek ezek a klasszikusok, amik talán éppen most gördülnek le a szalagról? Bizonyára vannak olyanok, amikről ma még nem mindenki gondolja, hogy vágyott darabbá válnak. Akárcsak manapság a háromhengeres, kétütemű Suzuki GT750, ami a maga korában egy mérsékelten sikeres kísérlet volt, később viszont keresett gyűjtői darabbá vált. És persze van amiről már most mindenki tudja, hogy az lesz. Ilyen a Moto Morini Milano.

A 2017-ben sokadjára újjáélesztett márka jelenleg négy modellt kínál. A Corsaro egy agresszív kiállású valami, de alapvetően egy tucatnaked. A Scramblerről mindent elmond a neve, a Granpasso pedig egy aszfaltos dual-sport gép. Az új Milano ismét egy naked, de te jó Isten! Csak nézzetek rá, ez minden dizájnérzékeny motoros szívét meg fogja dobbantani! Nincs rajta olyan él, ami ne lenne a helyén.
A Milano blokkja a márka motorjainál megszokottnak tekinthető 1187 köbcentis V2-es. Ezt a Corsaróhoz képest visszavették „pusztán” 110 lóerőre, ami hozzávetőlegesen a Kawasaki Z900RS-sel meg is áll pariban.

A Moto Morini vintage stílusú modern nakedjét 46mm-es, állítható USD villákkal, valamint szintén állítható központi rugóstaggal szerelik, amit kifejezetten a Moto Morinihez terveztek. A Bosch blokkolásgátló gombnyomásra kikapcsolható.

Cimkék:
A bajorok új bőrruhájának különlegessége, hogy rengeteg igényedet már a megrendelésekor konfigurálhatod. A Pro Race tényleg vásárlóbarát ötlet!
Elolvasom »A nemrég újraélesztett Africa Twin sokak kedvence, de még csak kevesektől láthattuk, ahogyan igazán vadállat módon küldik meg terepen.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »