A tavalyi motorbemutató gigadzsemborik egyik legérdekesebb újdonsága a Moto Guzzi új túraendurója volt, a friss és ropogós V85 TT. Az olasz gyártó a Stelvio elengedésével közepes kategóriába menesztette át az adventure szekcióját, és felvértezte egy adag terepkompatibilitással. Az eredmény pedig egy olaszosan ízléses, kicsit LEGO-szerű motor lett, ami sokunk szívét már a látványával is elrabolta.
A V85 TT (Tutti Torreno, avagy minden terepre) alapvetően két kivitelben érhető el. Ezeket Grigio Atecamának és Giallo Saharának nevezzük. Előbbi a valamivel puritánabb kivitel, utóbbi pedig a vörös vázas Adventure változat.
A Moto Guzzi egy új blokkja mutatkozik be a motorban. De a gyár többi gépéhez hasonlóan ez is egy hosszában beépített, 90 fokos hengerszögű, V2-es OHV erőforrás. Az 5.000-en 80 lóerős vas 80 newtonméteres forgatónyomatékot ad le, ami már 3.750-es fordulatszámon megjelenik. Durva, mi?
A V85 TT három menetprogramot ismer. A Road, a Rain és az Off-Road beállítás mind magáért beszél. Azonban a full színes kijelzőn keresztül a motor csatlakoztatható lesz a telefonodhoz, így valószínűleg új beállítások is meg fognak jelenni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »