Szépen kialakult a Kawasaki sormint a Z – Ninja tengelyen. Idén bemutatkozott a negyed literes páros a Z125 és a Ninja 125. De van belőle 250-es, 650-es és 1000-es testvérpáros is. A Ninja 400-at sem hagyták egyedül árválkodni. Nem olyan régen bemutatták a Z400-at is. Szóval akinek beütött a zöld-fekete életérzés az most évekre el van látva a lehetőséggel, hogy a komplett motoros karrierjét végig lépkedje a legendás tokiói gyár lépcsőfokain.
A kisköbcentis motorok között kifejezetten pozitív viszhangra talált a Kawasaki Ninja 400. Nem csak a hazai, de a külföldi motoros sajtó is tele volt pozitív véleményekkel és jó benyomásokkal a soros kéthengeres erőforrással szerelt sportgépről. Nálunk is járt teszten a kis dög, Mackó élményeit ide kattintva olvashatjátok a motorról.
A “kicsi zé” ugyanazt a 399 köbcentis, 45 lóerős, 37 Nm-es forgatónyomatékot leadó, soros kéthengeres erőforrást használja, mint a Ninja tesó. Ez a háromszázas elődnél erősebb, és az alacsonyabb fordulatszámokon jobban használható, annak szolid tömegét azonban pozitívumként megtartotta.
Ehhez újdonság gyanánt kapott rásegítő és csúszókuplungot, a fokozoatok visszejelzését pedig ugyanolyan szép LCD kijelzőn nézhetjük, mint a Ninja esetében. A forma alapvetően jól mutat, egy nem is olyan apró részletet leszámítva. A fejidom végleges verziója mellett nehéz elmenni rossz szó nélkül, és én sem teszem: a sportos tesó esetében határozottan komolyabban vehető kiállást hoztak össze a dizájnerek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »