A Ducati csatatúrázója az 1260-as Multistrada a következő évben megkapja az Enduro kivitelt. Azt, aminek az elődjével a Brake magazin főszerkesztője, Llewelyn Pavey és csapata egy videóban rendkívül látványosan demonstrálta, hogy a terepesített Multi bátran levihető az aszfaltról ha éppen úgy szottyan kedve a tulajdonosnak. Azonban egy új kémfotó tanúsága szerint az olaszok nem csak a nagyfiúkon dolgoznak. A line up kisebbik tagjáról sem feledkeznek meg.
A Ducatinál úgy tűnik, hogy keresik a 950-es Multistrada legmegfelelőbb pozícióját. Ügyes kis csapdába csalták saját magukat, hiszen a nagy túraendúró szerepét betölti a nagytesó. Egy majdnem 1000 köbcentis motort pedig nemhogy kicsi, belépőszintűnek nem lehet nevezni, de még a középmezőnyből is kilóg. A fotó alapján talán mégis igyekeznek ez utóbbi felé húzni. Hiszen a küllemét közelebb viszik ugyan az 1260-as fizimiskájához, de mindemellett mintha kecsesebbnek és könnyedebbnek hatna elődjénél.
Az új 950-es Multistrada motorblokkja egyelőre úgy tűnik, hogy ugyanaz a 937 köbcentiméteres, 113 lóerős darab, mint eddig, de tekintve, hogy 2020 januárjában életbe lépnek az Euro5 normák, ez még változhat. Várható változás még, hogy bele pakolják Ducati féle, hattengelyes giroszkópegységre épülő kanyar-ABS rendszerét és kipörgésgátlóját is. Az pedig szinte egészen biztos, hogy ezúttal már hidraulikus kuplungot kap.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »