Sokféle módon lehetséges információt gyűjteni arra vonatkozóan, hogy egy adott iparág milyen mértékben fejlődik. A vásárlások száma és az éves forgalom természetesen a legkézenfekvőbb indikátor, azonban az interneten végrehajtott keresések vizsgálata legalább ennyire értékes információt ad.
Ma már szinte minden komolyabb vásárlást internetes „rákeresés” előz meg, így a keresőmotorok figyelése nagyon komoly információval szolgálhat a jövő trendjeire vonatkozóan. Mi másért írnánk erről, ha nem azért, mert az utóbbi időben növekedett a motorkerékpárok iránt az érdeklődés, legalábbis immár négy motorkerékpár vonatkozású keresőszó található az autóipari top 10-ben.
A SUV eltűnt a listáról, a Hummert Honda motorok váltották fel. Ezek alapján világos, hogy az olajár növekedése érezhetően átformálja a világ közlekedését, és egyre több ember figyelme fordul a motorkerékpárok irányába.