A közelmúltban elég erőteljesen beférkőzött a Ducati neve a köztudatba. Folyamatos hírek keringtek a márka sorsáról és a közelgő újdonságokról. Azt már év eleje óta tudtuk, hogy lesz valami nagy változás a méltán híres sportmotor szegmensben. A 2017-es MotoGP csapat bemutatóján beszélt a Ducati vezérigazgatója, Claudio Domenicali egy V4-es superbike-ról. Azt is tudjuk már, hogy a V2-es Panigale gyártását az idei évvel befejezik, és a sikeres szériát egy igazán gyönyörű kiadással búcsúztatják. Aztán láthattunk már kémfotókat a következő generációról, amely komoly újításokat hoz majd a pletykák alapján. Képeket nézegetni jó, technikai adatokra csorgatni a nyálunkat még jobb, de egy motorokat szerető embernek hallania is kell az imádott tárgynak a hangját. Végre már erre is van lehetőség!
Egy belga motoros lap szemfüles kollégáját illeti a hála ezért a videóért, amelyen gyönyörűen muzsikál az új V4-es Ducati. A mai kor technikai vívmányai mellett érthetetlen ez a képminőség és a telefonos kamera korlátolt hangrögzítő képessége sem adja vissza teljes mértékben azt a hangorgiát, amelyet élőben tapasztalhatott az újságíró, de ízelítőnek tökéletes. Így is hátborzongatóan szép szólamokat játszik a négy henger, ahogyan egyre emelkedik és csökken a fordulatszám. A különleges gyújtássorrendnek és a V alakú elrendezésnek köszönhetően nem azt a tipikusan kommersz négyhengeres hangzást kapjuk, hanem valami sokkal egzotikusabbat – de ez el is várható ebben a ligában. Csavarjátok a hangfalakat maximumra és élvezzétek ti is a versenyhangulatot!
Pontos információ nincs még a típusról és az érkezéséről, de a mai superbike mezőnyt szemlélve 200 lóerő a minimum, amit várhatunk tőle. Remélhetőleg már az idei EICMA-n bemutatkozik a taljánok fenegyereke, hogy jövőre a szalonokat és a versenypályák boxutcáit ékesíthesse. Kíváncsian várjuk a Ducati standját, mit rittyentenek idén Milánóban!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »