Már a Schuberth C3 is egy olyan felnyitható állú bukósisak volt, amelyről lecsukott állrésszel kapásból meg sem nagyon lehetett mondani, milyen felépítésű. A tömege is nagyon rendben volt – gyakorlatilag nem volt nehezebb a zárt sisakoktól is teljesen elfogadott 1,5 kilós határtól. Emellett embertelenül csendes is – valódi etalon, amelyet a többi gyártó nem igazán tud megközelíteni. Egy ideje viszont feltűnt az Euromotor kirakatában egy elképesztően sportos megjelenésű fejvédő, amelynek a C4 felirat díszelgett az oldalán.
Most pedig a hosszú várakozás véget ért: megérkezett a végleges termék, immáron kapható a világ leghalkabb prémium sisakjait készítő német cég újdonsága. Elsőként persze tisztáznunk kell, hogy nem a C3 utódjáról van szó: sokkal inkább a testvére lesz a C4. Na de inkább nézzük, mit is alkottak, melyek a C4 fő jellemzői!
A C3-hoz képest sokkal sportosabb kinézettel találkozhatunk. A cél azonban ugyanazon használati érték elérése, amely miatt oly sokan szavaztak bizalmat a legcsendesebb felnyitható állú bukósisaknak. Így kedvünkre dönthetünk köztük aszerint, hogy melyiket találjuk kényelmesebbnek, vagy éppen aszerint, hogy a stílusunkat melyik képviseli jobban.
Az új, sportos kinézet természetesen csak az egyik extra. A Sena-val kötött együttműködésnek köszönhetően a C4-be a legújabb sisakkomunikációs rendszert lehet beszerelni, aminek egyedülálló módon a headset része beépített, a mikrofonja pedig a homlokrésznél helyezkedik el – ezzel téve a kommunikációt még zökkenőmentesebbé. Továbbá a már-már alapfelszereltségnek tekinthető páramentesítő Pinlock lencsét is gyárilag behelyezve kapjuk.
Összefoglalva tehát az új C4 sportos, csendes, kényelmes, biztonságos. Pont annyi, amit egy sisaktól elvárunk! Ha bejön és rágerjedtél, már mehetsz be felpróbálni az Euromotorba! A C4 ára 208’000.- forinttól indul.
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »