AZ MV Agustánál korábban is szó volt arról, hogy megújítják a mai napig frissnek ható F4-et és a Brutalén is csiszolnak egy leheletnyit. Persze, ami ennyire zseniális formatervvel rendelkezik, mint a fent említett két típus, azon túl sokat nem kell változtatni – éppen csak annyit, hogy elmondhassák: megújultunk. Giovanni Castiglioni, az olasz vállalat igazgatója további információkkal keltette fel az érdeklődést az új jövevények iránt. Ugyanis nem merül ki az újdonságok sora az F4 és a Brutale frissítésével, érkezik egy teljesen új modell is.
Manapság rendkívül divatosak a túra-endúrónak nem nevezhető izmos utazómotorok, mint például a Ducati Multistrada, vagy az idén megjelent BMW S1000XR. Jövőre az MV Agusta is beszállna ebbe a ligába egy ezres vassal. Létezik már valami hasonló Varesében, úgy hívják, hogy Turismo Veloce 800.
A Veloce nagytesójaként számon tartott újdonság számos vásárlót ejthet gondolkodóba, ha elkészül. Aki egy igazi ritkaságra vágyik, az vár még egy kicsit a vásárlással. A 800-as kistestvér sorhármas blokkjával ellentétben várhatóan négyhengeres erőforrással érkezik és a teljesítményét is valószínűleg a BMW blokkjához lövik be, hogy ne csak a csodálatos formatervvel csábíthassák el a célközönséget.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »