Mit csinál egy olasz származású tervező, ha nagyon unatkozik? Elkezd ötleteket gyártani a kedvenc márkájával kapcsolatban és ügyes munkával meg is jeleníti azt, hogy a kevés fantáziával megáldott rajongók is elképzelhessék, mire gondolt. A különleges, kis darabszámú motorok gyártói legtöbbször anyagi problémákkal küzdenek a különféle ötletek megvalósítása során – az MV Agusta biztosabb lábakon állhat azzal, hogy októberben megvásárolta a cég egynegyedét a Daimler, a Mercedes-AMG-n keresztül.
Ennek köszönhetően több ötlet is megvalósulhat az MV Agustánál, így lehetséges, hogy hamarosan egy emelt hasmagasságú utazómotorral rukkol elő a gyártó. Nevezhetnénk ezt a kategóriát sportos túra-endurónak is, ám a terepes vonaltól oly messze állnak ezek a bringák, mint Makó Jeruzsálemtől. Az idei év legnagyobb dobásai többek között a BMW S1000XR, a KTM 1290 Super Adventure és a Ducati Multistrada. Ebben a szegmensben méltó helye lenne egy Agustának is.
Nem csoda hát, hogy Daniele Pelligra papírra vetette a Multistrada ellenfelét. Az eleve sportos arculathoz jól illeszkedik az elképzelt kétkerekű – az ülés alatt elhelyezkedő négy kipufogócső rendkívül jól mutat, ám számos részletében kissé elnagyoltnak tűnik a dizájn. Az MV Agusta és az AMG együttműködése is megjelenik a rajzon, a tank oldalán található rácsos idom képében.
Az elképzelt műszerfal érdekessége, hogy valójában nincs is műszerfal, azt egy okostelefon helyettesíti. Ezen keresztül jeleníthetünk meg mindenféle információt.
Használhatjuk akár navigációra a gép kijelzőjét, de ha úgy kívánjuk, egy hagyományosnak tűnő fordulatszámmérőt is láthatunk rajta. Természetesen a tervező megálmodott egy bukósisakot is, amely teljesen illik az AMG-MV Agusta motor által kijelölt dizájnba. Meglátjuk, hogy lesz-e belőle valami – valószínűleg nem csak Daniel az egyetlen, aki efféle álmokat dédelget.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »