A legenda megújult: Honda VFR 800 F teszt

Új motor teszt
2014. szeptember 29., hétfő - Macko

A mai motorgyártás világában a VFR 800 előző generációja páratlanul hosszú ideig piacképes maradt. Most azonban nagyon belenyúltak a mérnökök.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Több mint motoros tréning

Több mint motoros tréning

Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

XYZ -
Két bajom van ezzel a(z amúgy jó kis) motorral. 1.Még mindig nehéz. Bár fogyott,de 239kg egy 800-as,ráadásul láncos sporttúrázónak elég sok. 2.Vezérműlánc. Azok közé tartozom,akiknél anno a fogaskerekes vezérlés elhagyása kiverte a biztosítékot. Az tette a VF-et VFR-ré.Az a sava-borsa.

Lityó -
Most lehet, hogy hülyeséget írok, de egy folyadékkristályos kijelzőn úgy láthatunk egyáltalán bármit is, hogy a plexi, ami előtte van, polarizált. És anno, mikor szétszedtük a számológépet, és fogtuk a plexit, és megfordítottuk, akkor inverz lett, mivel ellentétes lett a polarizáció. Ergó ha bármilyen folyadékkristályos műszerfalon megfordítjuk a plexit, akkor így kell kinézni – ami egyébként valóban tök jól mutat. Na szóval ez vagy így van, vagy nem. 😀 De aki elég bátor, csinálja meg, és mesélje el, hogy mi jött ki. 😀

Szabo Laly -
XYZ szerintem nincs baj a tömeggel. A tömeg jó, nagyon csillapít, nem engedi elpattogni a gépet. Az új gépen eléggé pattogós volt, igaz ennek lehet, hogy a ma divatos feszes futómű volt a piros gép alatt. Másik, hogy nem spórolták ki belőle az anyagot.

Lackó -
Sziasztok! Tudom hogy 800 as ról van szó. És lehet hogy hülyeség, meg elfogult vagyok, de a VFR 750 et miért nem csaptátok mellé? Kicsit olyan mint egy dédelgetett zabigyerek. Ha szó esik róla, mindenki dicséri, (ahogy én is) de nem érdemel meg egy tesztet. Tudom hogy nem fiatal, de szerintem felveszi a versenyt a mai 750-800 as kategóriás motorokkal.

Macko -
Lackó: csak azért nem, mert ezt a típust szerettük volna bemutatni a tesztben. Amennyiben írsz egy külön olvasói véleményt a motorodról és jól körbefotózod, nagyon szívesen leközöljük azt is! Ez még úgyis egy hiányzó szegmens az oldalon. Ha megvan az elhatározás benned, akár emailben, akár bármilyen más fórumon egyeztessük, hogy mi kell nekünk egy olvasói teszthez, és már neki is láthatsz. 🙂

Lackó -
Köszönöm szépen! Ígérem ahogy enyhül az idő, küldöm a képeket. Előre is köszönöm.

Előző bejegyzés

BMW GS & Motozin Kalandnap

2014. szeptember 26., péntek
Túrabeszámoló

Következő bejegyzés

Barátságos rosszfiú – Yamaha MT-07 ABS teszt

2014. október 02., csütörtök
Új motor teszt

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt