A Royal Enfield rendelkezik egy európai szemnek is megfelelő alappal. A 650-es Continental GT és Interceptor páros eleve kellemes alternatívát nyújtanak a hanyatló nyugat múló hipszterdivatjának, de egy harmadik változat kihozatala azért még elfér. A következő a scrambler kivitel lesz a sorban.
És első ránézésre nem is tűnik kellemetlennek. A 649 köbcentis sorkettes blokk egy a stílus követelményeitől eltérő – tehát nem fent elhúzott – enyhén felfelé ívelő 2-1 kipufogóban végződik, ami összességében azért nem néz ki rosszul.
A scrambler oldalsó műanyag eleme egyértelműen az Interceptortól érkezik. De a steppelt ülés is felismerhető örökség. A tank formavilága azonban eltér az anyamodellétől. Érdemes még kiszúrni a fényszóró feletti kis szélterelő plexit, valamint a hátul hanyományos rugóstagokat, elől pedig az USD villákat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »